Niewiele znamy produktów, które byłyby symbolem jakości, a jednocześnie łączyły to, co najlepsze w tradycji i w nowoczesności. Haft to kwintesencja stylu, elegancji i szacunku dla dorobku przodków, jest jednak wciąż modny i co dla Ciebie najważniejsze, użyteczny oraz niezastąpiony. Dlaczego? Odpowiadamy.
Na początku warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań, które zapewne zna każdy przedsiębiorca. Jak zbudować pozycję firmy na rynku? Jak zdobyć klienta i wzbudzić zaufanie do marki? Co zrobić, by zostać zauważonym? Każdy, kto prowadzi firmę, ma podobne dylematy. Producenci szukają sposobów na zyskanie uznania, zatrudniają profesjonalistów i agencje reklamowe. Nic w tym złego – każdy to wie. A jednak warto zastanowić się nad tym, czy do popularnych form reklamy nie dołączyć tej nietuzinkowej. Często nie zdajemy sobie sprawy, że w gruncie rzeczy liczą się szczegóły, drobnostki, o których nie myślimy, ale mimowolnie zwracamy na nie uwagę (co więcej – robią to także Twoi klienci!). Haft wydaje się właśnie szczegółem – bywa tak niewielki, subtelny, nie narzuca się. A jednak budzi zaufanie. Każdy pamięta go inaczej – jako ozdobę sukni ślubnej przyjaciółki (a może własnej?), jako wykończenie obrusu babci czy też jako obszycie kołnierzyka. Nie skupiajmy się jednak na tym, skąd pamiętamy haft. Wykorzystaj pozytywne skojarzenie! Haft to tradycja. Nie każdy wie, że jego historia sięga do drugiego wieku przed naszą erą! XXI wiek jest nowoczesny, cyfrowy, to era komputerów i wynalazków. Wielu z nas wraca jednak do tradycji, do tego co dawne – tak, można śmiało powiedzieć, że tradycja to nowa moda. Zaufaj więc produktom regionalnym, starym. Nie jest ważne, skąd Twoi klienci będą pamiętać haft, ważne, jak go skojarzą i jakie wywrze wrażenie!
Jeśli zależy Ci, aby Twoja nazwa na stałe zagościła na rynku, warto zainwestować w haft reklamowy i firmowy na ubraniach. To niezawodny sposób na to, by dać się zapamiętać. Trwałe i stylowe znakowanie materiałów promocyjnych, ale i odzieży, to krok ku zbudowaniu pozycji marki na rynku. Spraw, aby Twoja nazwa poszła w świat. Haft kojarzyć się będzie zarówno z tradycją ludową, jak i produktem najwyższej jakości. Znakowanie, sygnowanie produktów Twoim haftowanym logiem czy haftowaną nazwą Twojej firmy to świetny sposób na to, by sprawić, że nikt nie przejdzie obok nich obojętnie. Pozytywne skojarzenia, szacunek dla tradycji sprawią, że wzbudzisz zaufanie do marki, ale też – jej ciekawość. Wyróżnij się wśród tłumu producentów i zaufaj haftowi, także komputerowemu. Zaprogramowana maszyna wyszyje dowolny wzór – także ten, który pozwoli Ci na rewelacyjną, choć dyskretną, reklamę. Nie ograniczaj się tylko do sygnowania koszulek czy innych strojów Twoich pracowników. Możesz wykorzystać haft i znakować wiele produktów. Warto umieścić haft na materiałach promocyjnych – torbach, ręcznikach, kurtkach, a nawet chustach czy kocach.
Nie można im zaprzeczyć. Hafty, obecnie tak modne i popularne, mają wiele zalet. Przede wszystkim trzeba podkreślić ich trwałość. Tkaninę haftowaną można prać, prasować. Haft nie straci na jakości, nie zmieni się jego kształt czy kolor. Będzie także precyzyjny. Maszyny wyszyją Twój idealny wzór i powielą go, jeśli tylko zechcesz. Haft jest także niezwykle estetyczny – niezależnie od tego, w jakim jest kolorze o kształcie. Będzie elegancki i stylowy. Warto podkreślić też jego uniwersalność – haft możesz umieścić na wielu materiałach – nie tylko na bawełnie, lnie, ale także na skórze czy materiałach eko.
Wykorzystaj to, co najlepsze i daj sobie szansę na świetną reklamę. Pozwól, by Twoja nazwa poszła w świat i zaufaj haftowi!
Artykuł partnera